
Ere-penning D66 voor Ria Geluk
AlgemeenRia Geluk uit Nieuwerkerk heeft zaterdagochtend uit handen van vertegenwoordigers van het landelijk bestuur van D66 een erepenning ontvangen voor haar jarenlange inzet zowel, lokaal op Schouwen-Duiveland, regionaal en landelijk voor D66. Het bestuur waardeert haar inzet op thema’s als waterveiligheid, klimaat, cultuur, erfgoed en bestuurlijke openheid en haar aanpak.
Ria Geluk reageerde verrast en nam de penning met trots in ontvangst.
