
Apotheek door gebrek aan personeel minder open
AlgemeenApotheek Borrendamme in Zierikzee moet door een tekort aan personeel (de helft van de medewerkers wordt op dit moment ingehuurd) snijden in de dienstverlening. Inwoners van Zierikzee en omgeving zijn gewend dat de apotheek in de avonduren geopend is voor spoedzorg. Vanaf 1 februari verandert deze werkwijze.
Het isniet langer mogelijk om de avondopenstelling op de huidige manier voort te zetten. De spoedzorg in de avond wordt daarom voortaan verzorgd via de Huisartsenpost in Medisch Centrum Borrendamme. Lees verder in de papieren editie.
