10uur aan de slag voor internationaal platform

Actueel SD

Het Zierikzeese reclamebureau 10uur is geselecteerd voor het realiseren van de website voor de internationale marketingcampagne ‘Holland National Parks’. De campagne is gericht op het creëren van meer bekendheid en interesse voor de Nederlandse natuur. Want bijna nergens in de wereld is de natuur op zo’n kleine afstand, zo divers als in Nederland. Op een online platform worden verschillende Nationale parken in kaart gebracht. Het reclamebureau uit Zierikzee is reeds gestart met de realisatie van dit platform voor deze meerjarige campagne en wordt vanuit een samenwerking tussen het Nationaal Parken Bureau en NBTC gecoördineerd. De website laat de diverse en eigenzinnige Nederlandse natuur zien en richt zich primair op de landen België, Duitsland, Frankrijk, Italië en Spanje. Centraal staan unieke belevenissen die kenmerkend zijn voor de betreffende Nationale parken. De campagne start in het voorjaar van 2019. ,,We vertellen het overkoepelende verhaal van de Nederlandse natuur, met al haar facetten” aldus Arnoud Slagter, creatief directeur. ,,Om te beginnen worden er drie parken in de schijnwerpers gezet: NLDelta, Waddenzee Werelderfgoed en Nationaal Park Hollandse Duinen. Het is de bedoeling dat de andere Nederlandse parken snel volgen.” Naast het concept en de technische realisatie van de website is 10uur ook gevraagd om een redactionele slag te slaan in de content. "Hetgeen wat dit project ook zo interessant maakt voor 10uur. Een uniek vraagstuk waarbij een integraal projectteam ingezet kan worden. Een aanpak waar we al jaren groot voorstander van zijn".

Meer nieuws