Unieke samenwerking YourSurprise met Coca Cola
Unieke samenwerking YourSurprise met Coca Cola

Unieke samenwerking YourSurprise met Coca Cola

Algemeen

YourSurprise gaat deze zomer een unieke samenwerking aan met Coca-Cola.

De online verkoper van gepersonaliseerde cadeaus maakt het mogelijk dat consumenten in de Benelux en Nordics op mycoca-cola.com een gepersonaliseerd iconisch glazen Coca-Cola flesje kunnen bestellen. Ook wordt het personaliseren van verschillende Share a Coke-gadgets door YourSurprise verzorgd. Tijdens de Share a Coke-campagne 2014 maakt YourSurprise het mogelijk dat consumenten in de Benelux en Nordics op www.mycoca-cola.com kunnen bestellen en betalen. De glazen flesjes van 200 milliliter worden binnen enkele dagen gepersonaliseerd met een voornaam en bij de klant afgeleverd. Consumenten kunnen met hun vragen in acht verschillende talen terecht bij de klantenservice.

Tevens faciliteert YourSurprise deze zomer de personalisatie van verschillende Share a Coke-gadgets, zoals een telefoonhoesje of T-shirt, op locatie. In de mobiele pop-up store kunnen consumenten in Nederland en België hun favoriete Share a Coke-gadget ter plekke voorzien van hun eigen naam. YourSurprise levert daarvoor de benodigde productiefaciliteiten en een bijbehorende applicatie om het personaliseren eenvoudig en vlot te laten verlopen.

Coca Cola is enthousiast over de samenwerking met YourSurprise: ,,We hebben er alle vertrouwen in dat YourSurprise vanwege hun kennis en ervaring op het gebied van online verkoop van gepersonaliseerde artikelen de juiste partner voor ons is. We hebben gezamenlijk tot doel om zoveel mogelijk mensen een unieke en persoonlijke consumentenervaring te bezorgen", aldus Claire Baeten, merkmanager bij Coca Cola.

Met deze samenwerking zet YourSurprise een flinke stap voorwaarts in haar business-to-business-bedrijfstak. ,,Uiteraard zijn we ontzettend trots op het feit dat Coca Cola deze diensten toevertrouwt aan YourSurprise. Het uitvoeren van grootschalige personaliseeracties van merken met een dergelijke merkwaarde sluit aan bij ons streven om het aandeel business-to-business binnen onze onderneming te laten groeien. Daar zijn we als bedrijf gespecialiseerd in, dat blijkt wel uit deze samenwerking”, aldus directeur Wouter De Vries van YourSurprise.

Meer nieuws