Logo wereldregio.nl

Auto voor winnaar PLUS Succesweken

PLUS Scharendijke heeft de prijswinnaars bekendgemaakt van de Succesweken. Gedurende deze middag werden talloze prijzen uitgereikt, van een Gazelle fiets en Efteling kaartjes tot een I-pod en boodschappenpakketten. De hoofdprijs, een Chevrolet Matiz, ging naar Kim Huybregtse uit Scharendijke. Tevens mochten drie klanten van Autobedrijf Knöps een minuut gratis winkelen omdat zij een Chevrolet Matiz hadden gekocht. De feestelijke middag werd goed bezocht. Veel klanten van PLUS waren getuige van de uitreiking van de auto. Deze feestmiddag was de afsluiting van de Succesweken, een grootscheeps prijzenfestival, dat zes weken lang duurde en waarbij de klant, bij besteding van een bepaald bedrag aan boodschappen, een kanskaart ontving. Met die kaart maakten zij kans op een aantal prijzen. PLUS hield het prijzenfestival omdat het goed gaat met de keten in Nederland en dit succes met de klant wilde delen. De formule groeit het hardst van alle supermarktketens in Nederland. Er zijn nu 280 PLUS supermarkten, dat zijn 60 winkels meer dan een jaar geleden. Het marktaandeel vertoont een stijgende lijn en bedraagt nu meer dan 6 procent.